If you're not in you can't win.

rubriken är tagen från expekt reklamen.
grymt jobbig låt som man alltid lyckas få på hjärnan.
idag när jag klev 07.00 var jag grymt trött. jag visste så väl att alice
inte skulle komma idag heller, men jag drog till skolan ändå.
DUMT
av mig, hon var inte där och nästa lektion började 11.40,
så jag drog hem och tog mig ett powernap istället ;p
skolan var dryyyyg, gick igenom hjärtat idag. mykk fatt!
När jag kom hem blev det långpromenad med mamma och vovvi,
sen efter det blev det en springtur + styrka.
bajsade i att mina skavsår gjorde ont för jag har inte tränat sen
torsdags :o inte ok. nu blir det mys med min favorit :)

Haha, han lyckas aldrig på kort.


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0