Home sweet home.

nu är jag hemma från göteborg.
det har varit fyra bra och oförglömliga dagar :)

l
ördag: drog till göteborg med sandra, anja, anna och denise.
vi kom fram 14.30 då blev det stan till 6 eftersom det stängde då.
andreas hämtade oss och marlene. vi drog till coop och handlade!
när vi kom hem blev det mys + mat på balkongen.

söndag: jag och denise gick upp vid 10 typ. tog spårvagnen
till liseberg och spenderade hela dagen där :D riktigt kul!
kom hem 8 typ och då blev det mat + film. jag somnade till
fimen, stor skräll ;p men den var bra det lilla jag såg.

måndag: jag, marlene och denise drog till stan och
shoppade det sista :) sen kom andreas så drog vi till liseberg.
käkade och kolla på: Lotta på liseberg. var inte det bästa vädret,
men det gjorde ingenting för allsång kan sjungas lika bra i
regn som i solsken, iallafall för mig och denise ;p
åkte kanonen en sista gång innan vi spelade på hjul,
eller dom andra gjorde :) dock ingen vinst!

tisdag: hemfärd! (bilder kommer från alla dagar)

blev ingen karlstad för mig, josse, sara och jossi.
men det var lite bra för annars skulle det bli så himla stressigt
på måndag och jag hatar att stressa.
men det kommer fler gånger, lägenheten står ju kvar :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ikväll hoppas jag på att få
träffa min pojke eftersom jag har saknat honom alldesle för mycket.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0