Calling my name from out of nowhere.

idag hade jag bara matte, svenska och ibg så jag
slutade 11.40 :) mycket gott eftersom det är den enda dagen
jag slutar innan 16.00.
När jag kom hem åt jag makaroner och icas köttfärssås på burk,
den var faktiskt helt ok :o trodde jag aldrig, för man tappar typ
matlusten när man ser burken med hundbajs.
Efter jag hade käkat så drog jag och jocken till karlstad för jag skulle
in på trebutiken. När vi kommer dit säger de att mamma måste vara
med för det är hon som står på mobilen, då sa jag hejdå och gick
därifrån mycket lett! bara att ta sig en tur ner till karlstad i helgen igen ;p
När jag kom hem blev det plugg och nu sitter jag här och funderar på
en promenix med vovven :) vi får la se hur det blir med det.

Denna låten lyssnade jag på förut. sommaren 07 minnen.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0