And I don't want the world to see me.

sara böjd på inflyttningsfest på lördag :) så dit drog
jag, angelica och emmar tillslut.
När vi kom till saras fina lägenhet i kd möttes vi av massa
folk som satt och kalasade sig. jag var duktig av mig som inte
drack en enda droppe ;p det blev coke och godis istället (y)
Lite senare på kvällen drog vi in till torget där vi mötte en
knepp gubbe. "jag har en liten apa som heter herrnilsson och
jag heter jerry långstrump"
Det blev hemfärd med linnea, angelica och emma crikus 00.30
det var en skoj kväll :)
idag drog hela familjen till mormor. jag var snell och klippte
gräset åt henne. tjänade 150 spänn :D gött!
på kvällen fick det bli en springtur och film med mami :)

Sara.


Linnea, Sara, Emma och Angelica.


Frida, Linnea och Angelica.


Frida.


Marie.


Jerry långstrump, Sara och Josse.


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0