Nobody said it was easy.

Nu är jag back on track igen efter 2 dagars uppehåll ;)
Igår var jag till tandläkaren och inom en snabb framtid
kommer jag vara lika fin som ugly betty ;D nice (y)
Blev med saren till kd och kolla på hennes lägenhet som hon
förmodligen kommer flytta till. det gör hon rätt i, den var mysig :)
När jag kom hem drog jag till jocke och sleepa over där :)
Idag vare en mycket dryg skoldag, gillar inte onsdagar.
och inte blev den bättre av att jag var hungrig som en jude.
Imorgon är det meningen med utgång, men fan vad otaggad jag är.
Inge sugen alls, skulle lugnt kunna vara hemma och mysa istället.
Jaja, vi får se hur det blir med allt. kanske blir taggad tillslut :)
Nu blir det en springtur!



/ E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0