I wish that I could turn back time.

Var ett tag sen jag skrev här, men har fullt
upp hela tiden känns det som :p
Igår gick jag på träning och sa hejdå till mitt sällskap.
Herrrre vilken jobbig träning, då kände man av tredagaren ;)
När jag kom hem gick jag ner till Sara, lite senare kom frida :)
Vi kollade på DH och sen fick jag akutsug efter chirre,
så jag och sara köpte det medan frida var nörd ;p MUMS vad gott det var.
Åh vad fnissigt det är när jag leker med dem, de kan verkligen få mig
på bra humör :D (y)
Idag vettefan vad jag ska göra innan träning. Tänkte ta tag i mitt rum
som ser förjävligt ut. örk? absolut inte!
Nu ska jag förtära en macka tänkte jag ;)



/ E.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0