When it hurt so bad sometimes.

Tisdag var det skolan efter en lång helg,
dagen var okej och när jag kom hem från skolis så
ville jag inte sitta hemma när det är så fint väder ute.
Så jag frågade min vän Saga ifall hon ville med ut,
och det vill hon :) vi skulle gå en långpromenix, men jag hade
nageltrång och Saga skavsår så det blev inte så långt.
Efter promenaden gick vi hem till henne och skulle kolla på bilder,
men datorn var inte strong nog och laggade ihop, så jag tog min
hudkräm och åkte hem istället ;)
Onsdag har vi vom hela dagen, men idag var vi nere i metoden och fick lära
oss att bädda sängar och tvätta händerna ;D roligare än att skriva och lyssna.
Sista timmen fick vi sitta ute i det fina höstvädret och diskutera :) gott!
Jag är så sugen på äppelpaj :D så det ska jag och mamma göra sen.
Tror jag dumpade mitt nyttiga liv ;) går inte så bra för mig direkt.
Ikväll blir det träning, sånt är kul :D



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0