Jag vet inte.

Skolan idag och typ halva våran klass var borta,
alla blir sjuka utom jag. Och ja jag vet att man inte ska
säga sådär, men jag har sagt det 100 gånger förut och
aldrig att jag blir sjuk, men det är ju bra att det inte drabbar mig :)
Hade kick off med alla som går OP idag, 6-kamp blev det.
Jag gjorde ingenting i mitt lag typ :p stod mest och kollade på.
Men mitt lag vann, det var nog tack vare mig ;) och vet ni vad vi vann?
En fruktkasse, men så trevligt. HAHA
Efter skolan köpte jag och mami färg, jag har sån dassig hårfärg
och så har jag inte färgat mig på över ett år, så det var på tiden.
Sjävklart ska jag ta nån: Loréal paris hårfärg, och det funkar inte på mig,
jag märker ingen skillnad. Så var det förra gången också,
men sen läser mamma på lappen efter jag har färgat mig att
man skulle ha blött hår, yeah! Men eftersom det är färg kvar så ska vi
testa imorgon med blött hår.
Nu ska jag försöka somna tidigt ikväll :) hejs!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0