I ask for a second chance.

Nej död mig vad trött jag är -.- herregud!
Tror jag somnade vid 00.00 igår, och det är väldigt sent för mig.
Men Jonas hjälpte mig med ps så det skulle funka,
och fan vad bra det funkar nu ;D sneelt av dig.
Vom (vård och omsorg) hela dagen idag, sööö drygt da.
Vi fick sluta 25min tidigare idag för Eva, ja jag kan inte fatta det själv ens.
Träningen sen från 20.00 till 21.30 jag är taggad, hårt också!
Igår övningskörde jag för första gången, btw ;D HAHA säger jag bara.
Jag gasade istället för att bromsa så mamma fick slå av bilen för att
få stopp på oss :D men fan vad vi skrattade efter.
Men jag fick inte ett ENDA kärringstopp, det tycker jag är bra för att vara
första gången ;) höhö.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0