För du är inte nån som man låser in.

Igår var det som sagt match med 93:orna mot Skoghall.
Som vanligt har Skoghall tur och dom vann med 8-4.
När jag kom hem åt jag tacopaj som smakade majonäs (y)
mamma hade köpt vanlig majonäs istället för lättmajonäs att ha i.
Så det var bara att äta halva maten och ge resten till vovven :p
Sen kände jag att en kväll till vill jag inte sitta hemma, så jag drog iväg
ett sms till min vän Saga och frågade ifall hon ville leka, självklart ville hon det ;)
Sagas mormor är en härlig prick det :) pratade med henne om stjärnor på is
och att det skulle visst börja nånting nytt på 1:an som hon skulle kolla på.
Vi åkte hem till Saga och där hade dom ingen tv som funkade, så vi kunde inte
kolla på det nya på 1:an ;p så vi åt oss feta istället.
Riesen, pepparkakor, julmust utan skum, naturgodis, äcklig pärondryck,
snappsar, vattenpipa, bättre sex, youtube :D det var våran kväll i 9 ord.
Drog hem cirkus 00.30 och när jag hem somnade jag direkt jag la mig.
Idag vaknade jag 12.35 sedan dess har jag pluggat engelska, men just
nu är det stopp för mig. Jag hittar inte vad Obama och Mccian är i politiken,
någon som vet? skriv gärna då :)
Ska bli en pluggdag för mig idag, men jag vet hur det kommer sluta ändå.
Jag kommer inte orka göra nånting och istället sitter jag här.
Mina flickor är på match i Skoghall, nu jävlar ska ni ta dom :D men det känns
som att Skoghall har med sig turen idag också!
Oj nu blev det väldigt långt här, någon som orkade läsa hela?
nej jag tänkte väl de :)

 / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0