Och jag var lika tom och full som du.

Idag var vi lediga från skolan :) eller aa lediga och lediga,
men kände att jag orkar inte gå till skolan för att ha matte :p
Men inte fan blev jag pluggfri för att jag var hemma från skolan,
utan jag gick upp 11.00 och jobbade med munvård hela tiden tills
det var dags att åka på ibg. Lisa blev med mig hem efter träning :)
vi åt som aldrig förr och sedan fick jag se hennes nya place, riktigt fint vare.
Sen tog vi värsta långa promenaden och pratade om allt :) sånt gills mycket!
Åh vad glad jag är, min mamma har köpt en påse med Riesen till mig :D
och ja det stavas faktiskt så. Riktigt gott för mig.
LINNEA STANNAR I HAGFORS :D DÅ BLIR JAG ÄNNU GLADARE!

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0