I never felt something so strong.

Nu tänkte jag berätta om min helg :)
Fredag tog jag bussen 16.10 med min vän Angelica :)
vi åkte till Karlstad, fast när vi kom dit gick vi skilda vägar.
Ida kom och mötte mig så tog vi bussen hem till henne,
vi lagade mat och kollade lite på idol :p
Lördag gick vi upp 11 och tog bussen 12.30 in till stan.
Jag fick det jag vill ha :D + lite till. Första gången på 100år som
jag handlar mycket när jag är i Karlstad.
Jan kom och hämtade oss så vi åkte hem till Ida och hämtade
våra saker, sen bar det av hemmåt :)
När jag kom hem lekte jag med Sara sen kom Linnea, Angelica, Sofie
Lisa och Denise till oss :) KUL! kollade på film och gick en promenix.
Söndag idag och jag vaknade 13.40 gick upp åt frulle, sen fick jag nån
städkick i mig och började städa som aldrig förr!
Dammtorkade, dammsög, torkade golven och bäddade rent i sängen.
Så nu är mitt rum rent som aldrig förr ;p resten av dagen ska jag
plugga på engelskan och kanske ta en promenad.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0