Hungrig som en jude.

Det är jag just nu, skulle kunna göra allt för mat nu.
Men sån tur jag har att mamma och jag ska äta pizza idag :D
moooms säger jag bara.
Igår blev jag med Jossi och Sara när dom åt pizza, sen gick
jag och Sara till Älvstranden och kollade på innebandy.
Oj vilken spännande match, men Hagfors vann över Skoghall :D
fyfan vad gott. Inte ofta man har tur mot Skoghall.
Sen blev jag med Sara hem och kollade på film, även soffan och linne var med.
Men jag blev så trött så jag gick hem och sov istället.
Idag ska jag leka med negerjosse, för jag antar att hon är neger efter
att hon har varit i Mallorca i en vecka ;p vet inte vad vi ska hitta på.
Blir kanske fest sen, men vi ska vara nyktra :o men det blir säkert kul :)
Nej nu dör jag av hunger, så ska be mamma ringa och beställa nu.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0