Vi var menade att älska.

Beställde mig en ny mobil i tisdags eftersom min inte funkar
efter helgens utång ;) så idag fick jag hämta ut min nya mobil :o
Det gick snabbt, men det är bra för jag gillar inte mammas nokia :)
Saknar dock min gamla mobil, men jag blir nog van denna också.
1404kr med frakt kostade den från NetonNet.
Idag blev jag med Josse hem, vi är bra på att skratta och är det inte så
att ett gott skratt förlänger livet? Då lever vi nog tills jorden har gått under ;)
Sen är det träning och sånt är jag alldesle för trött för, men det har varit en
skräll denna vecka.



/ E.

Kommentarer
Postat av: Vera ♥

Vilken årstid tycker du mest om =)???

2008-11-06 @ 22:17:39
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0