Det är så typiskt mig.

... att jag alltid ska bli för full, men vafan jag hade skit kul ändå :D
Festen började hemma vid Sara och det var inte direkt lite folk som
kom dit, men det är kul att se nya ansikten också :)
Drog till Byn cirkus 10 och jag kände direkt när jag kom dit att jag aldrig
skulle orka gå in :p så där stod jag själv på parkeringen och vänta på skjuts.
Tack å tack för skjutsen :) men jag hade en bra kväll ändå fast jag inte var
inne i byn, jag verkar inte ha missat så mycke direkt ;)

Idag mår jag inte så jävla bra direkt ;) like always.
och min mobil funkar inte, så nu har jag mammas skönhet (y)
Josse kom hit förut runt 6 så drog vi till Bogart och köpte goooodis :)
sen drog vi till Sara och joina henne ett tag.
Imorgon är det skolan och jag börjar den första dagen med sovmorgon
till 13.25, sånt gills mycket.

Ida, Issa och Alex :)


Folk :)


Jag och Linnea :)


Me and my friend sara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0