Stop and stare.

Som sagt, blir inte många inlägg för mig här
nuförtiden men jag vet inte vad jag ska skriva om :p
Helgen har varit skitbra i mina ögon :)
Fredag: Sara blev med mig så jag fick köpa mig godis,
fan vad gott det var :D älska godis! Satt på hagfors ett tag,
sen hem till saren. Låg i sängen och var skittrött, så jag åkte hem.
Lördag: Först ner till mormor för att vi skulle fira morsdag en dag
förtidigt :p fick fika o sånt, sen drog vi hemåt. Jag och mamma beställde
en vesivo med ostkant :) mumma vad gott det var. Men sen blev jag så
mätt att jag kunde spy när som helst. Drog till nöjes där Linnea&Lisa var,
de köpte godis och jag ingenting alls. Hem till Linnea och lyssnade
på musik :) Ringde till Sara och Sofie som inte hade kommit till Kolsnäs.
Haha :D tyckte faktiskt synd om dom! Jag vet hur det känns :p
Jag, Lisa och Linnea skulle dra till kolsnäs, men Linnea dumpade oss och
sen blev det bara jag och Lisa kvar. Hela vägen till kolsnäs gick i 140,
aldrig mer att jag sätter mig i den bilen igen! Men vad springer inte fram
ur skogen när vi åker? Jo, en älghelvet! Aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Kolsnäs var dryg och jag vet fan inte varför jag åkte dit.
Söndag: Lekte med ida hela dagen, fixade i ordning avslutningsboken
med bilder på folk :) det blev nice. Så nu får ni skriva i den folket :D

Skulle träna förut idag, men jag kom ju hem runt 10 i 6
förut. Så då sket jag i träningen och sitter o trycker i mig
godis :p det blir nästan samma sak som att träna.
Nu är jag törstig, så ska ner och dricka!

/ E.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, hela veckan i ett inlägg

2008-05-26 @ 18:56:18
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: cecilia

låter som en trevlig vecka :)

2008-05-26 @ 18:59:07
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Eliin

Snygg blogg ! :)

2008-05-26 @ 19:04:49
URL: http://kryper.blogg.se
Postat av: karolina

Hörs som en bra helg. :)
ps. Jag har bara en lite fråga, angående din kalender ^^ skulle du kunna berätta hur man får den :/ ^^
ha en bra dag

2008-05-26 @ 19:05:01
URL: http://www.jinete.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar rebecca: Jo det kan man säga :p
Svar cecillia: Vecka, det var helg jag skrev om ;D haha
Svar Eliin: Tack :)
Svar karolina: Jag har vet faktiskt inte hur man får kalendern :( det är min kompis som hjälper mig hela tiden med att designa bloggen.

2008-05-26 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0