Hejhopp.

Jag diggar mina rubriker nu förtiden ;p
dom är korta och så är dom inte alls svårar att komma på heller
när dom innehåller så få bokstäver. Vad tycks om; Hejhopp? ;)
Igår lekte jag med Lisen :) vi åkte till Julia (lisas kusin) och grillade
med flickorna. Alla andra hade kött att grilla, själv så grillade jag KORV haha.
Men det är faktiskt riktigt gott tycker jag :) men jag kände mig rätt mobbad ;p
Sen sjöng alla singstar och själv satt jag och kollade på, jag ville inte att alla
skulle få en chockad av mina 'fina' sångröst ifall jag skulle börja sjunga ;)
Jag och Lisa lånade Julias cykel och cyklade ända från Björkliden till Staffa,
det är en lååångbit .. för mig iallafall! Men vid staffa var det inte alls många,
så vi drog hem istället. Jag har börjat att läst böcker :o unbelievable. Jag är
inte så mycket för att läsa böcker :p men nu så. Har börjat att läsa; Gömda
med Liza Marklund. Alla säger att den ska vara så bra så nu vill jag också läsa
den än så länge är den väldigt bra! Sen har jag en bok med fortsättningen på
den och sen har jag; Bakom stängda dörrar kvar. - Hej jag ska läsa ihjäl mig!

Idag blir det, jag vet inte vad det blir :p
det är bara att höra av sig. Jag är sugen på alla flickor :)
skulle vara skönt att ha en myskväll med dom, men det är säkert
bara jag som tycker det. Nej nu har jag skrivit för mycket, så nu sätter
vi punkt i detta inlägget......

/ E.

Kommentarer
Postat av: Friden.

"Jag är sugen på alla flickor :)"

haha, vad kul det lät :D

2008-05-04 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0