Friluftsdag.

Idag var det hel friluftsdag i skolan,
gott att få göra nånting annat ibland :) Jag valde bollsporter.
Hade volleyboll och fotboll hela dagen, ingen av sporterna kan jag ;p
och det märkte man att vårat lag var inte så rockiga på volleyboll
vi kom typ sist ;) Sen när vi skulle spela fotboll då började det regna.
sen skulle vi spela brännboll, men vädret var regn och snöblandat.
Så vi fick gå hem. Ibland är det jävligt bra att regn finns ;p
Från det ena till det andra, igår var det första träningen med innebandyn.
Skulle ha kondition i vågbacken, sprang faktiskt 5,5km ;p tycker det är bra
för att vara jag eftersom jag inte har tränat sen mora,
om man bort ser från träningen i lördags.

Sen ska jag leka med lisen :) länge sen man lekte med den tjejen.
ska gå till L-store och kolla om det finns något jag vill ha,
eftersom jag har kvar på mitt presentkort. Min klänning har kommit också :D
i'm so happy, den var lite förstor men trodde den skulle dubbelt så större
eftersom det var medium på den. Så sen ska mamma sy in den,
så får jag la hoppas att den passar perfekt :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0