Rubrik?

Igår drog jag till Lisa :) vi åt våfflor eftersom det var
våffeldagen igår, det var gott och jag proppade i mig alldesle
för mycket kände jag ;p sen satt vi vid datorn och Lisa kom på
att vi skulle gå till hydro i det icke härliga vädret. Så det vara bara att
klä på sig mycket med kläder och gå! Uscha, fyfan för snö säger jag bara.
Sen blev vi sugna på att se film så vi kollade på; Smala Sussie :D
jag älskar den filmen, så jävla bra :D Lisa blev sugen på; Kebabrulle
och skulle verkligen ha det! Så mamma kom och hämtade oss
så vi köpte det. Lisa bjöd mig på en KEBABTALLRIK :D happy!
Tack så mycket, igen :) vi gick hem till mig och åt det sen kollade vi på tvn,
så sov hon hos mig :) det är alltid trevligt att ha sällskap :]

Idag ska jag sola, jag måste det! ser fan ut som ett lik
och sånt gillar vi inte. Så nu ska jag gå och sola :)
sen göra skolarbete (n) och ikväll blir det träning :D

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0