Party.

Gick upp 10.15 idag, och när jag sitter där vid köksbordet berättar
mamma att Jimmy (bror) har krockat inatt med bilen när dom var påväg
hem ifrån Norge! Uscha :( men det hade inte hänt något med han,
men Kaj som åkte med i bilen hade brutit benet det var verkligen helt av.
Så han fick åka till Karlstad. Så förut när mamma kom hem så sa hon
att en av brannmännen hade sagt till henne att hade dom åkt ner lite tidigare
i diket hade dom dött. Uscha vad hemskt,skulle inte klara av
att förlorar en familjemedlem igen :( Hade träning förut med innebandyn,
och ja det var jobbigt. Men det var gott :)
sen när jag kom hem lagade jag mat, det blev;
Kycklingfilé och hemmagjorda potaitsklyftor.


Nu väntar jag på att Frida ska komma till mig,
sen drar vi till denise och gör oss i ordning.
Ikväll blir det partyyyyy :D yihoo.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0