Nu kan du få mig så lätt.

Idag hade vi no-prov, och det var väl inte så jävla rockigt.
tror inte jag får bra på detta prov, men jag vill verkligen ha vg.
Efter skolan kom min friend lisa hit :) så vi gick en promenad.
Gick runt sjön, herre -.- trodde inte det var så långt heller,
jag förfrös mina händer + fötter :( jag hatar att frysa!
Väl hemma gjorde jag mig kladdkaka ;D höhö, promenaden
hjälpte inte så värsta mycket tror jag ;)

Imorgon är det den bästa dagen :D
Fredaaaaaaaaag, yippie. Vad ska man göra under helgen?
Ingen aning, blir väl som vanligt att man är själv hemma.
Tror jag ska sola med denise imorgon också efter skolan :)
Nee, duschen ropar.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0