Min mormor är bra :)

Idag skulle jag och Denise varit och badat egentligen.
men Denise smart som hon är, kom på att efter 4 var det vuxentid där.
Så då måste man vara 17 för att bada där! Så det vara bara att skippa
badet idag. Men imorgon ska vi dit istället :) ska bli gott.

Idag har jag varit så trööött, as always. Men jag håll mig vaken dagen ut :)
och sen vid 17.30 frågade mamma om jag ville bli med till mormor, och
jag blev med eftersom jag inte hade nånting att göra.
Min mormor hade lagat mat till min bror eftersom han åker till Norge imorgon
och jobbar. Så han ska vara där en heel vecka :D ooh, i like it.
Jag älskar när bara jag och mamma är hemma :) så med på köpet fick jag
med mig mormors köttbullar :D gratäng och nånting mer.
Mat tackar man inte direkt nej till :) inte jag iallafall ;p
så det var bara att tacka och ta emot. + att jag fick apelsiner av henne :)
Det är bara så, min mormor är bra :) Imorgon är det freeedag :D yes!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0