Hockeyturnering.

Som ni ser på rubriken så har vi haft; Hockeyturnering idag :)
Vårat lag som hette 'Over the top' vann självklart :D
jag tror absolut inte att det var för att Sandra gjorde 2mål av 3 ;p hoho

När jag kom hem åt jag mat,
sen blev jag trött så jag gick o la mig ett tag :)
ställde klockan p å19.00 så jag gick upp då.
GUD! varför måste drömmar vara så underbara? sen när man vaknar
är allt som vanligt igen. I hate it! Jag vill ha apelsiiiiiin.
Men jag tror inte min mamma har fattat att jag vill det, för hon har inte köpt några :(
Sen så vill jag att min Frida ska komma till helgen också :)
men det ska, så som jag har fattat det hela ;p och det är jag mycket glad för.
För jag har saknat henne, mycket också! Ne nu ska jag säga att min mamma
måste köpa apelsiner, innan jag dör här hemma.

/ E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0