En enda chans är allt jag begär.

På långfredan bjöd Angelica på kalas i; Sunnemo.
Då tänker alla, - åh sunnemo, boring! Men icke sa nicke, det var
jävligt kul :D men det var sällskapet som gjorde allt :)
Jag var inte ens bakis när jag vaknade :o helt otroligt tycker jag.
det är alltid jag som blir liggande en hel dag och spyr hela tiden.
Men inte denna gången :D tack för kvällen allihopa!

Dagen efter var jag med Frida och Cathrine :) det var trevligt.
vi kollade på; Hockey och Färjestad vann :D gytt. Sen kollade vi
på tvn, och sen drog jag och Cathrine hem :p Idag drog vi till
Kina (min faster) till deras sommarstuga. Den familjen är för rolig
tycker jag :) skrattar typ hela tiden ;p hoho. Nu väntar jag på att min
mamma ska bli färdiga med pannkakorna :D yummi, i love it.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0