Det är som om natten här har sett allting.

Det blev lite ändrade planer igår ;p Lisa blev med oss hem
till Denise igår och 'kollade' på film. För jag kan inte direkt påstå
att vi kollade så mycket ;) vi kollade på; Solstorm för alla er som ville
veta det. Efter ett tag kom Angelica också :) det var trevligt. Vi pratade
och kollade på världens mest äckligaste film, fyfan kunde spy där ett tag!
Runt halv3 GICK jag, Lisa och Angelica hem, jag skulle ha åkt med Linnea
hem istället. Fyfan vad kallt det var ute och när jag kom hem igår såg jag att
det var -10 ute! så det var inte så konstigt.

Ida kommer hem idag :D äntligen! Så fårse om jag ska
leka med henne sen, hon kanske är för trött för det ;p
men det får hon inte vara tycker jag :) jag gillar inte när hon
bara försvinner sådär ifrån mig under loven. Jag vill bli hungrig,
för då ska jag äta och vi ska äta hemmagjord pizza :D det är gott.
Heter det så egentligen? ;s hemmagjord pizza? det lät konstigt.
aja skit samma, jag hoppas att ni vet vad jag menar :p

/ E.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker inte heller om att vara borta från dig hela loven. Du är saknad när jag är där uppe kan ja säga :) men det är tur att jag är hemma nu, för då kan vi leka :D

2008-03-28 @ 20:49:30
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0