Branäs.

Oj nu har jag inte skrivit på länge :p men jag kan berätta att
i måndas så lekte jag med angelica :) vi åt, och bakade kladdkaka :D
jävlar vad god den blev. Smakade riktigt proffsigt ;p hoho.
I tisdas kom astrid till mig, så vi passade henne :) vi lekte skola
och kurragömma (stavning?;) sen gick till dompa och köpte matsäck som
jag skulle ha som idag :) Idag var Branäs med skolan :D fyfan vad kul det var.
Typ 5-6 år sen jag åkte skidor sist,
så det var väldigt roligt att få göra det igen :) vill dit på påsklovet,
nån som vill med? Perfekt väder hade vi också, härligt!
Sista dagen imorgon innan påsklovet :D yippie, jag klagar liksom inte ;p

Hoppas på kalas på fredan :D drack sist det var rally,
så nu är det på tiden faktiskt ;)

image17
Branäs!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0