Kalltkalltkallt.

Ja, det är väldigt kallt nu i Sverige
vart tog solen vägen och + 30 grader ute?
Nu när sommaren har kommit och man har fått sommarlov
så tycker jag inte att solen ska gömma sig bakom molnen :)
Men jag tror inte fröken sol tycker lika som mig :p

Idag vaknade jag 13.00 gick upp och åt frulle,
sen blev dagen väldigt dryg. Gick mellan datorn och tvn
ett antal gånger :p men sen blev fröken ur halv6 och då skulle vi
fira Josefin (kusin) för att hon har tagit studenten.
Proppade i mig en massa godsaker och jag blev väldigt mätt :D
när jag kom hem ville jag och frida tälta. Men vi kom på det lite för sent
så vi dumpade tältingen och jag till Dennis istället och åt cheesballs
det var gott :) sen gick vi hem i den kalla sommarkvällen.
Fattar inte att det ska vara så kallt,
men om 2 dagar drar jag till varmare länder :D
Gud vilka tråkiga inlägg jag skriver, förlåt mig (a) men jag vill bara skriva av mig.
Men nu ska jag avsluta här :) godnatt folket.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0