Solen i ögonen.

Åhhh, jag bara älskar detta underbara väder :)
Hoppas det håller i sig så man får någon sommarbränna här
ifrån Sverige så att det bara inte är från Turkiet ;p
Idag drog jag, mamma och moster till mormor och solade :)
det var riktigt skönt att få lägga sig på gräsmattan och pressa som
bare den :D Det är sånt jag vill göra här också, men kan inte eftersom vi
bor i en fucking jävla lägenhet :(((
 Vi skulle gå ner till sjön så att vovven fick bada :)
Mamma släpper Izor (hunden) och han börjar springa och moster säger:
Gud vad skönt att få springa. Men hon ångrade sig rätt snabbt. För sen får vi se
att det var ett litet rådjursbarn som Izor jagade.
Vi ropar och ropar på honom med inte kommer han till oss.
Sen ser jag hur han springer upp mot vägen och då trodde jag
ärligt han skulle bli påkörd. Jag och mamma springer efter Izor och efter
många rop och springade så får vi tag i han :D
Har aldrig sprunigt så mycket efter en hund ;) haha.

Sen tror jag att jag ska leka med Sara :)
ska se ifall hon har några kläder att erbjuda mig eftersom
vi ska till Sunne imorgon och jag har ingenting. Eller jo jag har
kläder fast njaa jag vet inte ja :p Men nu ska jag dra. Bajs


Izor.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0