Men ibland så är jag fast.

I måndags drog jag till Lidsbron där mina vänner
Linnea och Sara var :) vi var där hela dagen
och solade o badade. Det var riktigt skönt! Sen blev Sara
med mig hem och mamma bjöd Sara på mat eftersom
hon är ensam hemma ;p Efter vi har ätit drog vi till Sara och
kollade halft på film, för vi somnade till ibland.
Frida kom till oss vid 21.00 och vi pratade en massa :)
länge sen treon var. Jag och Frida sov kvar hos Sara.
tisdag vaknade vi runt 14.00 då blev det matlaging för oss.
Sen pratade vi en massa igen, runt 17.30 drog jag och Frida hem.
Senare på kvällen kom vi till Sara och grillade eftersom Tomas
kompisar också skulle göra det. Det blev lite kalas hos Sara :)
men vi var nykteristar :p hoho. Gick hem cirkus 03.30
Idag frågade Sara mig ifall jag ville bli med och bada, och jag
så ju självklart Ja :) vi drog till Råda med Tompe och Crix.
Det var riktigt varmt i vattnet :)
Vi drog hem runt 17.30 och då skrek min mage efter mat,
så det fick bli potäter och köttbullar för mig :) På kvällen
gick jag till Frida och vi gick ut på Hagfors för att köpa cola.
Imorgon vet jag inte vad det blir, hoppas på fint väder.
Har lust att gå upp jätte tidigit imorgon för att ta en långpromenad
med vovven :) det skulle vara gott. Men vi får la se!
Nu är detta inlägg för långt (som alla andra) så Härrrra.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0