Du gör mig lycklig och förvånad.

Nu har jag inte skrivit på ett tag :p
Men kan berätta att lars var KUNG i fredags :)
Vi åkte till Ransäter runt kvart över 3. När vi kom dit skulle vi
sätta upp ett stort militärtält :p och det gick rätt bra eftersom vi
var många som hjälpte till :) Sen så ville jag, Ida och Sara ha en
bra plats inne vid Lars. Så vi ställde oss i kön runt 5 (tror jag) och
sen var det bara att vänta. Hamnade typ längst fram detta året också :D
Tror vi väntade på Lars i 4timmar, men det var värt varenda timme :)
Det var slut vid 23.00 och då gick vi till vårat tält där det var en massa folk.
Kvällen blev lyckad fast det blev endel tårar. Gick och la mig vid 4 på
morgonen och vaknade runt 7 (y) Sov på marken hela natten
och frös som en jude gjorde jag också :p Kort från Lars får komma nån
annan dag, för jag har inte fått dem än :(  TACK ALLA FÖR KVÄLLEN.

Idag vaknade jag 15.30 (a) det är pinsamt vad sent jag vaknade.
Men så blir det när man har fått 3timmars sömn dagen innan ;p
Idag tror jag att ja ska leka med Sara :) kuuuul da.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0