Spola tillbaka tiden, tack.

Idag har jag varit duktig. Vaknade runt halv 1
åt frulle sen städade jag mitt rum.
Och du menar jag verkligen, STÄDA.
Jag har dammsugit, torkat golvet och dammtorkat mina hyllor :)
ibland får jag städkickar, och då städar jag för fulla muggar ;p

Hade myskväll hemma hos sara förut :)
Jag, denise, sara, linnea o meta :) hihi.
Åt saltapinnar, chips, morötter o gurka med dipp.
Skulle inte feta mig ikväll, men det gick inte så bra för mig. höhö!
Kollade på; Wallander. Meta o Linnea drog hem efter det,
men jag och denise stannade kvar ett tag till :)
Pratade om sommaren 06 hur jävla bra den var. Och det var den verkligen!
Kan inte nån jävle spola tillbaka tiden? Fyfan, det var den BÄSTA SOMMAREN!

Nu är jag trött, så jag ska sova :) natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0