När du har träffat botten, kom ihåg mig då.

Idag gick jag upp 8.45, men inte var jag så värst trött :p
Skulle spela match med 91:orna. Vi mötte GS86 borta i forshaga.
Vi förlorade med 5-1 och fy fan vad dåligt det gick för mig. Herre -.-
Aja, när jag kom hem var jag så jävla hungrig så jag åt makroner o korv :)
sen efter det gick jag o la mig och jag sov till 18 :)
det var gott och behövdes verkligen.

Skulle ha haft myskväll med endel flickor ikväll, men vissa drog sig ur
och då verkade det som alla sket i det. Så frida kom hit, så hade vi våran
egen myskväll istället framför; Melodifestivalen.
tryckte i oss popcorn, cola o godis :D
Men det är så det ska vara på en lördagskväll ;)
Herre vad det sög, ingen låt var bra!
och hur fan kunde Frida komma vidare? :s
Jag tror melodifestivalen blir bara sämre och sämre för varje år.

Nej jag börjar bli trött :p så funnar på att lägga mig till kojs.
Heter det så? :s haha, aja det var inte noga :p bajs!

image9

Jag älskar dig <3

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0