Jag gillar att shoppa

Idag är det sportlooov :D yippie. Fan vad gott asså :)
synd bara att det är en vecka :( en vecka lov går så jävla snabbt.
Men det är snart påsklov, o sen inte länge kvar till sommarlov :D

Idag vid 12 drog jag, lisa o ida till kd.
Elr aa, vi släppte av lisa vid molkom eftersom hon skulle av där :p
Men jag o ida åkte vidare till kd :) var där ifrån typ 2 till 7 (y)
Köpte med endel :) men inga skor blev det :( jag blir så lett!
Aja, ändå snart sommar så då ska man köpa sig ballerina ist :)
Upp klockan 8.45 imorgon (y) första dagen på lovet ska man upp, blä!
Men det är innebandy match jag ska spela, så det går bra ändå :D

image8

Jag gillar dig, mycket också :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0