You're not alone.

Glömde säga att jag blev nöjd med allt jag fick i julklapp
och det presentkortet jag fick sa mamma varade i 10 år :o
men det är inte helt fel :D
Min kära vän Josse ville leka med mig idag och det tackade jag
inte nej till, så dit GICK jag med muuusik i öronen :) men efter
ett tag dumpade hon mig för någon annan ;) ehe och då drog jag
till Sara där ange, soffan och lisen var. Åkte till bogge och sen gick
jag och Lisa till folkan och frös fötterna av oss, men det kan vara
roande ibland.
Jag har kommit fram till att jag vill göra nånting i mitt liv, men jag kan
inte komma på vad bara. Kanske jag kommer på det när jag
drar till kd med min karlstadsbo imorgon :) kommer hem den 28.
Bry? nej det var de jag tänkte :p men lite överfakta sådär.
Nu blir det sängen eftersom vi åker med bussen imorgon vid 9 (y)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0