Snart har man glömt vem man är.

Nu är det ett helt år kvar tills jag fyller år igen,
det suger ju liiite eftersom nästan alla fyller 17 snart.
But life goes on liksom!
Fick mig pengar, parfym och en noblesse idag :)
och självklart många grattis från mina friends, tack å tack :)
Spelade match idag med klass 1 laget, jag sög men det var
ingen stor skräll. Men vi vann matchen med 4-2 :) göttans.
Lekte med Hallén ikväll, kuuul att se henne eftersom det var
ett tag sen :) vi kollade i den icke tjock skolkatalogen från
Karlstad, såg några shnyggingar ;p
Imorgon blir det först älvis och sen bär det hem till Johansson
för där blir det mys med klassen :) det ser jag fram emot.
Kanske att det blir övernattning för mig, skulle vara kul :)
long time ago.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Emma

Suger att fylla i september också;) fysjutton;D

2008-12-21 @ 20:23:50
URL: http://doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0