Lussevaka.

Igår/inatt blev det som sagt lussevaka och den blev
bättre än bra tycker jag ;)
Jag, Jossi, Sara, Josse, Lo, Jonsson, Emma och Knödel
började hemma vid Sara där vi spelade wii och jag lägger
till att jag var ruskigt bra på bowling ... not ;) alla klagade på
mig, men jag vet att dom egentligen tyckte jag var riktigt bra :)
Sen gick vi vidare till Jonas Ed där det var alla möjliga folk,
men det var kul :) och sen fick vi inte vara där längre så vi drog till Ante.
Lyckad kväll  :) och jag sov bara 20min på morgonen innan skolan,
så jag är skapligt trött nu :p
I skolan kollade vi på luciatåget och så hade jag förbannat ont i magen,
men vi fick sluta klockan halv 10 så när jag kom gick och la mig dirr så
vaknade jag vid halv 3 :)

Sen ska jag nog leka med Josse och Jossi :) blir nog idol för oss
och imorgon blir jag med Sara och kollar på våran match i Sjöstad :)
Bilder från kvällen kommer här nedan.

Emma coh Josse


Lo


Sara, Jossi och Emma


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0