Imorgon är det jul.

och jag har absolut ingen julkänsla, men det brukar vara
så för mig eftersom jag typ hatar jul :p Jag har kommit
fram till att jag inte får ett ENDA paket i år :o w00t?
mycket svårt att lista ut vad de tunna kuvertn innehåller som
ligger under granen ;p
Igår lekte jag med Frida, treeevligt. Vi kollade på Spider man 3,
lite gammal film kanske men den var bra :) synd att inte Sara
kunde leka med oss!
Idag var jag, Sara, Soffan och Kerstin ute på Hagfors i 2,5 timme.
Vi handlade de sista klapparna innan jul.
Ikväll får jag min efterlängtade JULSKINKA :D fy i fittan så gott det
är med varm julskinka och limpsmörgås :)))))
Om jag inte hinner skriva God Jul imorgon, så gör jag det nu.
GOD JUL.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0