I don't want a broken heart.

Igår vaknade jag av att Sara ringde 11 och sa att vi skulle
åka tidigare till kd, så det var bara att äta frulle och sen göra
sig iordning. Vi åkte först till Inga (saras farmor) där det bjöds
på fika och endel skratt ;) sen vidare till våran match där vi vann
med 4-0 :D Sug på den Sjöstad! Sen vidare till Bergvik och när vi
kom hem duschade jag på 2 minuter och sen kom Lisa så jag
gjorde mig iordning, sen åkte vi vidare till Julia där det var förferre :)
Hade kul hemma vid Julia men vid Johan var det inte så rockigt,
jag var riktigt trött och ville bara hem hela tiden.
Idag ska jag egentligen träna på prov, men jag är gryyymt trött och
orkar inte göra nånting. Men alltid när vi har prov kör jag på att läsa
en timme innan jag ska sova (y) jag är så bra!

Emma och Lisa.


Elina :)


Ida och Lisa :)


Emma och Denise :)


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0