Utgång på ingång.

Imorgon är det Eldfesten och det innebär feeest :D
Jag är så sugen på fest nu, var länge sen jag var sådär roligt full
eller aa det var typ en månad sen ;D men det känns länge.
Hoppas det blir en lyckad kväll :)
fast jag har mina flickor med mig så det kan inte bli bättre.
Skolan idag, och först skulle vi ha svenskan på morgonen
men ingen svenska lärare hade vi. Så då hade vi rast 2timmar,
sen så skulle vi ha data men datorerna funkade inte.
Det var bara att ta rast igen så då gick jag, josse & jossi till hennes pappa,
hämta pengar och sen gick vi till Asplund :p oj så dött det var där.
Sen gick vi till Baguetten och köpte varsin skolpåse hette det.
Man fick en valfri liten baguett, en festis och frukt för bara 30kr, super billigt!
Nu ska jag sova för att tagga inför imorgon :D
s-s-s shake it ;)

/ E.

Kommentarer
Postat av: Sofie

TAGGA NU BRUDEN ;)

2008-08-21 @ 22:28:59
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0