sommarlovets sista dag.

Lite blandade känslor över att sommaren är slut.
Det ska bli kul att börja skolan, att träffa alla och kanske få
nya kompisar och att komma in i rutinera igen :)
Men jag vet inte vart sommaren 08 har tagit vägen? den bara flög iväg.
Vi flickor som skulle ha så massa mys/grillkvällar tillsammans,
vi som skulle festa nästan hela sommaren lång,
vi som skulle dra iväg och tälta en massa. Vart är tog allt det vägen?
Jag som hade ett mål under sommaren och det var att jag
skulle bada näck, men inte ens det hann jag med :s
Solen vart var den under hela sommaren? över en hel vecka fick vi sol,
annars var det mest grått och regn hela sommaren!
Jag är faktiskt besviken på sommaren 08 för den skulle bli den BÄSTA nånsin,
eftersom det var kanske våran sista sommar tillsammans.
Men inget verkar slå sommaren 06.
Imorgon är det inte Asplundskolan jag går till, utan det är Älvstrandsgymnasiet.
Hemskt att inte få gå i min klass längre :(
att aldrig inte få gå med mina flickor igen, aldrig få ha de bästa lärarna.
Men på ett sätt vill jag börja gymnasiet för nu gör jag nånting jag vill,
men min klass var ju den bästa ever.
Men jag antar att det blir så när man blir äldre, saker förändras.
Imorgon är det aulan 08.30. Sara, Angelica och Linnea. Be there :)

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

ska vi va där? :o

2008-08-17 @ 19:20:55
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Linnea



ja vill vara där med dig emma! kan vara där som stöd ;) nej.. men ja kmr på onsdag :) och ja kmr vara där så mkt jag kan och träna! så du MÅSTE gå på innebandy gymnasiet! då får du se mig mer ;)

2008-08-17 @ 19:36:31
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar linnea: Var med mig där då? :) Åh, fan vad bra :D japp jag ska att dit på onsdag, det har jag redan bestämt :D vi syns där bruden.

2008-08-17 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0