Och jag kände dina ögon den natten.

Söndag och det är skolan imorgon.
Just nu känner jag att jag orkar inte :p skulle inte sitta fel
med en ledig dag till :) men sånt kan man bara önska.
Idag vaknade jag 11.30 det var väldigt tidigt för att vara mig,
trodde klockan skämtade med mig när jag kollade på den.
Men eftersom jag inte orkade somna om så gick jag upp då,
sen blev dagen riktigt dryyyg och inte är den över än :o
Josse kom som en räddade ängel förut och ville leka med mig :)
så henne har jag spenderat lite av min söndag med.
Nej fröken ur är 22.10 så det blir nog alldelse strax kvällis,
fast jag kommer aldrig somna sen. Är det bara jag som aldrig
kan somna på söndagar? Jag fattar inte varför det ska vara svårt.
Nog om sömnprating :p nu sätter jag punkt.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0