Men du får mig att le som ingen annan.

Fredag var det skolan och vi slutade 14.30.
Jag drog hem och åt mat :) sen blev jag och Josse med
mamma till Skogamarknaden, köpte mig en colarem och
så köpte mamma mig 100hårnålar ;) vilka fynd det blev.
När vi kom hem tänkte jag att jag skulle sova en "stund",
det där med en "stund" blev lite längre än vad jag hade tänkt.
Vaknade 19.45 i panik, för jag och Josse skulle till bogart och köpa
godis och cola sen så skulle vi se på film :p
Men vi drog ner på innebandy ett tag där jag fick träffa min flickor :D
kul att se dig Linnea min vän :) länge sen!
Vi drog till bogart och köpte godis för 51,50kr + cola ;) till det kollade
vi på: Ace ventura :D och Jim Carry är så jävla bäst.
Lördag upp 07.45, åt frulle och gjorde mig iordning. Jag och Josse skulle
till Karlstad att shoppa :) Meta och Sara skulle också dit och tog samma
buss som oss :D kul. Köpte mig inte alls mycket tyckte jag, men ändå
så försvann pengarna såååådär bara :( 347kr kvar, yeah.
Kläderna får ni kanske se imorgon om jag orkar :p
Kom hem cirkus 19.00 och då drog jag till Josse där Ida och Jossi var :)
Nu sitter jag och smaskar på rostatbörd och marmelad, till det dricker jag cola.
Så jävla nyttig av mig, jag vet :p
Nu blev det alldesle för långt här, hejdååååra.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Linnea

roligt att se dig med emma! man saknar lilla dig hela tiden.

2008-08-31 @ 12:09:35
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/
Postat av: Linnea

roligt att se dig med emma! man saknar lilla dig hela tiden.

2008-08-31 @ 12:09:46
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Diggar inte att du går i kd och är borta från mig :(

2008-08-31 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0