Look for the girl with the broken smile.

Ja mina vänner vad gör ni om dagarna när vädret suger?
själv så gör jag ingenting. Känns som när man vaknar
att det redan är kvällen. Idag har jag inte gjort ett bajs,
kollade på filmen: School of rock! hela filmen var svartvit,
någon som har sett den och vet ifall den ska vara det?
Sen tog jag, emma östlund en springtur! Jag kan inte
förstå det själv faktiskt ;) Ohej vad min kondition var borta.
måste börja ta tag i träning nu!
Imorgon blir det socialen klockan 15.00 för mig (y)
varför jag ska dit är för att polisen kom fram till mig på
skolavslutningen och ringde hem! Socialen måste ju
höra mina åsikter om detta, orka.
Får la höra vad dom har att säga, berätta mer imorgon ;p
Nu ska jag inte babbla mer. Pöss häj

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0