Långa nätter.

Igår hade jag och Sara sagt att vi skulle gå upp vid 12.00
När mobilen ringde vid 12 gick jag upp, och hur såg
vädret ut? INTE ALLS FINT! då blev jag ledsen och skrev
till Sara att vi skulle bajsa i badingen :p
Men vips så blev det jätte fint väder runt 14.00 och
då drog vi med Tompe och Crix till råda :) Runt 17.00
så skrek min mage efter MAT! och då menar jag verkligen skrek.
När jag kom hem åt jag pyttipanna och fy tusan vad gott det var :)
Mamma sa till&med att jag åt mycket ;p hoho.
På kvällen drog jag, Sara, Linnea och Angelica till bryggan :)
De andra beställde sig mat men jag beställde kladdkaka,
det var riktigt gott. Lite senare kom Denise, Malin och Anna :)
Gick till bogart, tror vi bodde där inne ett tag ;p har aldrig
varit där inne så läääänge.
Sen gick vi hem till Sara för att kolla på film med det blev
datorn istället ;p Jag sov över hos Saren.
Idag väckte Linnea oss cirkus 12.15 :p vi skulle till telehuset
och fika med Denise :) det var bara att gå upp och klä på sig.
Beställde pannkakor eftersom jag inte hade ätit nånting och
det var också himla gott :) Tror vi satt inne på telehuset i 2 timmar.
Pratade om allt mellan himmel och jord, men det är så de ska
vara när man är med sina vänner :) Tack för fikastuden flickor <3
Nu ska jag äta för jag är hungrig.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0