Känner du likadant som mig?

Idag vaknade jag vid 13.30 om jag minns rätt :p
gick upp åt frulle, det fick bli mörktbörd och vanlijte. Mums :)
Sen blev jag och mami sugna på att beställa kläder, eller aa
jag beställde mig ett par skor/sandaler :p
ÄNTLIGEN hittade jag ett par som var snygga och inte alls dyra :)
200 spänn får jag lägga ut för dom.
Fast jag blev lite lett på mamma, för jag sa innan hon skulle ringa
och beställa (eftersom det inte gick att beställa på internet) att jag
hon skulle testa att ta ett par svarta i 38. Men gjorde hon det då?
Nepp, utan hon tog ett par bruna direkt istället.
Menmen :p brunt är inte fult, men jag skulle helst vilja ha svarta :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Tänkte jag skulle fråga Sara
om jag får komma ner och kolla på Dagboken för den har jag
varit riktigt sugen på nu ett tag :) sen sentsent ikväll vill jag ut och springa
så att verkligen INGEN ser mig! Hatar att springa när folk ser en.

Dessa ska bli mina snart :)

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

fina skorna va :)

och de är bara du kommer :D

2008-08-04 @ 20:13:05
Postat av: Anonym

Svar sara: Tack du :) ja, & det gjorde jag också :D

2008-08-05 @ 01:57:30
Postat av: birgitt

vart är skorna ifrån?:D

2008-08-07 @ 17:23:03
Postat av: saga

vart är skorna ifrån?:D

2008-08-07 @ 17:24:03
Postat av: Anonym

Svart Birgitt och Saga: Dom är ifrån ellos :)

2008-08-10 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0