Och du berätta att du saknar mig inatt.

Hade nationella prov i engelska idag direkt på morgonen.
Jag visste inte vad jag skulle skriva om, men sen skrev jag
om min vän Frida :) får väl hoppas Annika nöjer sig med det ;p
Gick hem efter maten idag, mådde inge bra alls! Fattar inte varför
jag måste ha ont i huvudet och vara yr jämt, men ska ta blodtryck nån dag.
När jag kom hem kollade jag på; Så ska det låta.
Tycker att Fredrik programledaren är för rolig ibland :D heter han Fredrik?

Har jämt kommit hem från en promenix :)
det var så skönt att gå i skogen och höra hur fåglarna kvittrar.
Nu känns det verkligen som att sommaren är påväg :) men bara
för att jag skrev så, så kommer snön snart! Peppar peppar ta i träd.
Nu vill jag göra nånting annat, så då ska jag göra det :)

/ E.



Kommentarer
Postat av: Emms

Haha nej han heter Peter :P

2008-04-16 @ 20:18:14
URL: http://Emm4aa.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar Emms: Haha oj, jaa just de :D

2008-04-16 @ 21:42:25
Postat av: din vän frida.

jag känner på mig att hon kommer tycka om denna uppsats väldigt mkt, vet inte vrf, känner det på mig bara ;)

2008-04-16 @ 22:10:33
Postat av: Anonym

Svar frida: Haha, aa det tror jag med ;D

2008-04-19 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0