Inatt jag drömde.

Inatt drömde jag att någon blödde näsblod,
och sen på morgonen märker jag att jag har blod i näsan.
Konstigt att man kan drömma sådär tycker jag :p
Idag hade vi bad och usch vad jag hatar sånt! :s
inte riktigt mig grej att visa upp mig i bikin inför alla. Men det
kanske är bra att vara förberedd inför sommaren, eller nåt :)

Jag var så trött när jag kom hem förut, så jag gick och läste.
men sen gick ögonen igen och nu är jag vaken :p
Nu kommer jag aldrig somna till kvällen fast jag bara sov 45min.
Har hittat min skolavslutningsklänning som man ska ha i kyrkan :D
äntligen! skulle vara gulligt om ingen tog lika som mig, om nu någon
tycker att klänningen är fin så att säga. Är inte så roligt ifall man kommer
med lika klänning i kyrkan. Vet inte varför jag tycker så, jag bara är sån ;p
Nu blev jag sugen på en promenix ska se ifall jag får med mig nån :)

image25
Den ska jag ha :) vad tycker ni?

/ E.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag tycker den va jättefin :) tycker du ska köpa den Emma :) glöm inte skivan i morron ;)

2008-04-15 @ 19:04:46
URL: http://Mickiiiiiiiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar mickis: tack så mycket :) nej det ska jag inte göra :D

2008-04-15 @ 19:11:08
Postat av: Emmsi

Den var snygg :)

2008-04-15 @ 19:11:42
URL: http://Emm4aa.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar Emmsi: Tack emma :)

2008-04-15 @ 19:17:49
Postat av: Frida.

Den var fin emmsan :)

2008-04-15 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0