I'm never gonna be good enough for you.

Skolan idag dåra, men denna dagen var lite extra kul :)
Vi hade spexkort ;D och våran klass blev bra, men skulle den liksom
inte bli det? Det är ju 9b vi pratar om ;p hoho. Efter det hade vi
B-språk, Musik och No, sen var dagen slut och jag gick hem!
Förut gick jag och mamma en lång promenix, väldigt vad hurtig jag har
blivit av mig på sista tiden ;p gick en lång promenix i tisdas också.

Helg imorgon :D fyfan vad gott! Äntligen får sova ut.
Ska leka med Ida imorgon, det ser jag fram emot :)
Nu ska jag hoppa i duschen. Btw, klockan är 19.30 och det
är inte mörkt än :D det är så de ska vara.

image24
För er som inte ser, så är vi Grease ;)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0