i like the sun.

Oj vad jag har blivit anti-datornörd nu förtiden :p
någon som har märkt det kanske? Det tror inte jag dåra.
Helgen har varit mer än bra :) Brännboll, lekar, shopping, fest m.m
Jag gillar er flickor, mycket också <3
Igår var jag och Ida till karlstad. Länge sen jag handlade!
hade planeterat att jag skulle köpa jättemycket, men icke.
Hittade fan ingenting :s men det blev skor, tshirt, trosor och ett linne
orkar inte lägga upp vad jag har köpt :p kanske kommer nån gång!
Kom hem 17.50 från karlstad, sen var det snabbt hem och byta om
för vi skulle spela träningsmatch mot 91:orna, vi vann och jag sög.
Sen var emmis så trött så hon gick och sov :) det var mycket skönt.

Jag gillar vädret så jälvla mycket, sommarsommarsommar.
jag spricker snart av gladhet för det underbara vädret ;p
Jag borde skriva på min teknikupstas, göra engelska och matte.
men sånt orkar jag inte, så jag går och köper godis på pekås istället.
4kr per hg på Pekås och den chansen vill jag inte missa :D

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0