Du gamla fria nord.

Ja, det är väl en utav dom bästa låterna kungen winnerbäck
har gjort iaf :) den är bara för bra, och jag älskar den!
Skolan idag och jag var lika trött idag som jag var igår.
herre -.- Ge mig sommarlov för fan, orkar inte detta!
Och inte heller orkar jag med min klass, eller vissa personer i den
hur kan man hata endel personer så mycket som jag gör? Jag bara undrar.
Verkar som alla skriver på sina nouppsatser och teknikupsatser,
jag är tydligen den enda som inte gör det :p men jag har ju tappat bort ett
papper som jag måste ha, men man kan iofs söka på internet :)
oj det var väl smart tänkt av mig där!

Ikväll ska jag sova tidigt, och då menar jag tidigt.
Snart är det; So you think you can dance :) det gillar vi.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skriver inte heller på uppsatserna :) jag drar ut på det tills det är i sista minuten, som alltid :)

2008-04-08 @ 20:04:02
URL: http://everysecond.blogg.se
Postat av: Issa

Emma, lars Winnerbäck suger nå så gryyymt ;)

2008-04-10 @ 18:54:01
URL: http://bellsibell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0